دانلود آهنگ جدید علی زیبایی ( تکتا ) بنام بی فایده
دانلود آهنگ جدید علی زیبایی ( تکتا ) بنام بی فایده

دانلود آهنگ جدید علی زیبایی ( تکتا ) بنام بی فایده

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی زیبایی ( تکتا ) بنام بی فایده با بالاترین کیفیت

ترانه سرا: علی ایلیا , آهنگساز: علی زیبایی , تنظیم: علی ضیاء و علی
زیبایی , نوازنده ویلون: مهدی رنجبر , پخش از کمیانی مزو

 

mp3_328

 

 

 

mp3_128

 

 

متن آهنگ علی زیبایی ( تکتا ) بنام بی فایده:

هیچکی شبیه تو دنیامو دوست نداشت

بعد از تو هیچکسی رو من اثر نذاشت

هیچکس شبیه من تو عشق جا نزد

هیچکس به تو مثل غم پشت پا نزد

بودن کنار من چیزی برات نداشت

هیچ فرقیخنده هات با گریه هات نداشت

هر روز پیش من کوچیک میشدی

اختصاصی رسانه پاپ موزیک

اما بازم بهم نزدیک میشدی

“بی فایدس که بگم برگرد

شدی همه دار و ندارش

تازه یه بد بختی همینه

که خیلی خوش بختی کنارش”(دو بار)

♫♫♫♫♫♫

گریه میکردی و میگزشتم از غمت

حالا با چشم خیس دارم میبینمت

با اون که بعد من ویرونه هات و ساخت

کمتر تو رو شنید اما تو رو شناخت

با خنده زل زدیم تو چشم های هم

انگار شما ها رو ساختن برای هم

“بی فایدس که بگم برگرد

شدی همه دار و ندارش

تازه یه بد بختی همینه

که خیلی خوش بختی کنارش”(دو بار)

موفق باشید.

 


نظرات شما عزیزان:

محمد بخشی
ساعت16:19---15 شهريور 1392
سیستم تبلیغاتی پاپ آپ اسکای این امکان را به شما می دهد که از بازدیدکنندگان سایت خود براحتی کسب درآمد نمایید

تسویه حساب بموقع تا حداکثر 24 ساعت پس از ثبت درخواست واریز ( سقف پرداخت 15000 تومان)

پرداخت 20 ریال بابت هر پاپ آپ

پاسخگویی منظم و سریع به کاربران جهت رفع مشکلات احتمالی

باز شدن تبلیغات پشت صفحه و بدون ایجاد مزاحمت برای کاربران

هم اینک عضو شوید و کد مخصوص سیستم را در سایت و و بلاگ خود قرار دهید.


همین حالا ثبت نام کنید !

http://www.popupsky.ir/index.php


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط mehdi